Klantenservice

Voor vragen en advies kunt u onze klantenservice doordeweeks van 08.00-18.00 bereiken of u kunt ons een bericht achter laten en dan beantwoorden wij u zo spoedig mogelijk.

E-mail:     info@robotmaaier-mesjes.be
Telefoon:     +3185-7825578

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Robotmaaier-mesjes.be (onderdeel van VDR-IT BV)
Protonenlaan 4B (Industrieterrein Loopkant)
5405 NE  Uden
E-mail:     info@robotmaaier-mesjes.be
Telefoon:     +3185-7825578

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (robotmaaier-mesjes.be) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Gratis verzenden

Bij alle bestellingen in Nederland

Snelle levering

Voor 16:00 uur besteld = volgende dag geleverd.

Uitstekende klantenservice

Wij helpen u graag bij eventuele problemen met de mesjes of het perimeterdraad.

100% veilig betalen

Betaal eenvoudig via iDeal, Paypal, Bancontact of Creditcard.