Voor vragen en advies kunt u onze klantenservice doordeweeks van 08.00-18.00 bereiken of u kunt ons een bericht achter laten en dan beantwoorden wij u zo spoedig mogelijk.
E-mail: info@robotmaaier-mesjes.be
Telefoon: +3185-7825578
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Robotmaaier-mesjes.be (onderdeel van VDR-IT BV)
Protonenlaan 4B (Industrieterrein Loopkant)
5405 NE Uden
E-mail: info@robotmaaier-mesjes.be
Telefoon: +3185-7825578
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (robotmaaier-mesjes.be) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).